1. Privat transfer från Orlando flygplats till Port Canaveral eller Cocoa
Vi måste få passagerarens telefonnummer för att kunna tillhandahålla tjänsten. Du kan kontakta oss via e-post, WhatsApp eller sms. Boka online och spara. Tipsen nedan är ett måste för att du ska kunna boka online på rätt sätt och se till att din bokning godkänns. För att undvika att få ett felmeddelande måste du fortsätta bokningsprocessen hela vägen utan avbrott. Ange din åkinformation nedan efter att ha läst den viktiga bokningsguiden nedan. Ankomst till flygplatsen. Flyginformation måste vara uppdaterad för att undvika stora förseningar vid upphämtning på flygplatsen: Slå på mobiltelefonen så snart du landar. Enligt flygplatsmyndighetens regler: För att komma in på flygplatsen måste vi ha ditt aktuella flygnummer i filen, även så att vi kan övervaka din ankomst (du behöver inte ringa om flyget är försenat). Om föraren och fordonet avgår efter 1 timme (endast för inrikesflyg) från flygets landningstid måste de avgå. Samma avgifter gäller för eventuell väntetid för en andra flygning som inte var förbeställd och angiven på denna bekräftelse utöver den som vi har i registret. Vid upphämtning från mer än en terminal tillkommer ytterligare 20 dollar i inträdesavgift plus eventuella vänteavgifter efter upphämtning vid den första terminalen (förstå att vi betalar en hög avgift för parkering i flygplatsterminaler, och att vi bara tar över kostnaden). Om vi får mer än 1 flyg att övervaka vid bokningstillfället kommer det senast ankommande flyget att ha företräde där föraren kommer att anlända till dess motsvarande bagageutlämning vid den uppdaterade ankomsttiden. Om ett flyg blir kraftigt försenat måste gästerna i detta fall ringa chauffören så snart de landar och ge 20-30 minuter för upphämtning. Väntetiden för hämtning är kostnadsfri: 45 minuter efter flygets landning för nationella ankomster, 60 minuter efter flygets landning för internationella ankomster och 15 minuter för alla andra hämtningar. Förlorade och upphittade personliga föremål Du måste ringa oss omedelbart och rapportera de föremål som lämnats kvar. Vi kommer att göra vårt allra bästa för att återfå din egendom, men vi ansvarar inte för föremål som lämnats i våra fordon. Om vi hittar dina föremål meddelar vi dig omedelbart för att vidta åtgärder för hämtning eller leverans. Observera att vi kan ta ut en nominell avgift för transport av dina tillhörigheter till ditt hotell. Bagage: Begränsningen av bagage är enligt kapaciteten hos varje skåpbil (en enkel barnvagn räknas som en resväska / en dubbel barnvagn räknas som två resväskor). Maximal bagagekapacitet: Du kan lägga till några små handbagage) & meddela oss omedelbart om du behöver uppgradera till ett större fordon för att undvika stora förseningar, extra avgifter & att inte ha ett större fordon tillgängligt på servicedagen. Om du transporterades den första servicedagen i ett större fordon än det som reserverats, kan du inte utgå från att du kommer att återvända i ett fordon av samma storlek (du måste kontakta oss för att uppgradera om det behövs).